Nieruchomości są:
1/ niezabudowane, niezagospodarowane, o dość regularnym kształcie, płaskie,
2/ posiadają bezpośredni dostęp do drogi gminnej ul. Łopianowej, wyposażonej
w urządzenia infrastruktury technicznej – sieć wodociągową, energetyczną i kanalizacyjną,
3/ w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego posiadają następujące
przeznaczenie: mieszkalnictwo jednorodzinne (funkcja wiodąca) oraz usługi (funkcja
uzupełniająca), preferowany typ zabudowy – jednorodzinna wolnostojąca umiarkowana,
usługi niezaliczone do kategorii szkodliwych dla środowiska i zdrowia ludzi oraz
mogących pogorszyć stan środowiska.
Szczegółowe informacje o zasadach zabudowy i zagospodarowania terenu można uzyskać w Referacie Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta w Redzie, ul. Gdańska 33, pokój 5 i 6, telefon 58 678 80 07, 58 678 80 06.
Dla nieruchomości wyżej opisanych ustalono cenę wywoławczą i wadium:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
lp. numer działki cena wywoławcza wadium
w zł w zł
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. 1362/9 i 1364/13 126 700,- zł netto 12 670,- zł
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. 1362/7 i 1364/16 114 900,- zł netto 11 490,- zł
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do ceny nieruchomości ustalonej w przetargu zostanie doliczony podatek VAT,
w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004r.
PRZETARGI odbędą się w dniu 27 LUTEGO 2017r . od godziny 10,00 w siedzibie Urzędu Miasta w Redzie przy ul. Gdańskiej 33.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium.
WADIUM płatne jest w gotówce, z zaznaczeniem numeru działki na konto
w Banku Millennium 66 1160 2202 0000 0002 5073 9669 najpóźniej do dnia 21 lutego 2017r.
O wysokości postąpienia, nie mniej niż 1% ceny wywoławczej, decydują uczestnicy przetargu.
Uczestnicy przetargu w dniu przetargu okazują Komisji Przetargowej:
1. dowody tożsamości (obojga małżonków) – w przypadkach osób fizycznych,
2. aktualny wypis z właściwego rejestru, stosowne pełnomocnictwa, dowody tożsamości
osób reprezentujących podmiot – w przypadku osób prawnych.
Uczestnikom przetargu, którzy przetargu nie wygrają lub gdy przetarg zostanie odwołany wadium zostanie zwrócone nie później niż w terminie trzech dni od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia przetargu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
Ustalony w drodze przetargu nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę ustaloną w przetargu, pomniejszoną o wpłacone wadium, nie później niż do dnia zawarcia umowy
w sposób określony w protokóle z przetargu.
Termin i miejsce zawarcia umowy wyznaczone zostaną w ciągu 21 dni licząc od dnia rozstrzygnięcia przetargu, o czym zawiadamia się nabywcę nie później niż na 7 dni przed terminem umowy.
Koszty związane z zawarciem umowy, w formie aktu notarialnego, w całości ponosi nabywca.
Wadium przepada, jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu przez organizatora przetargu.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych powodów.
Informację o powyższym można uzyskać w Referacie Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta w Redzie, ul. Gdańska 33, pokój nr 202 i 203, telefon 58 678-80-14 lub 58 678-80-34 lub na stronie internetowej urzędu www.reda.pl.